درب پارکینگ و ورودی ساختمان حیاط

درب پارکینگ و ورودی ساختمان حیاط


Project Description

درب پارکینگ دارای اهمیت ویژه ای می باشد ( درب پارکینگ یکی از اجزای تاثیر گذار در دکوراسیون و نمای خارجی ساختمان شما می باشد ) این درب ها علاوه بر این که در زیباتر نشان دادن ساختمان شما نقش بسزای دارند، برای حفاظت و امنیت از خودروها و ساختمان شما نیز بسیار موثر است. چنانچه درب پارکینگ شما از چهارچوب خود جا به جا یا خارج می شود. و یا به دلیل گذر زمان ساییده، فرسوده و مستهلک شده باشد، وقت آن رسیده تا به فکر تعویض درب پارکینگ خود باشید.

درب فلزی

درب فلزی یا درب آهنی ، مناسب ترین گزینه برای ورودی منازل ، حیاط و ساختمانها میباشد. درب آهنی نفررو ،به دلیل استحکام و مقاوم بودن در برابر سرما،گرما و رطوبت یکی از بهترین گزینه ها برای درب ورودی مجتمع های مسکونی می باشد همچنین می توان برای درب حیاط از درب های دولنگه و ماشین رو استفاده نمود.

در این راستا دکوراسیون داخلی فانوس با تجربه ی اجرای بیش از 2400 پروژه در تهران و سایر استان ها. تولید کننده انواع درب های فلزی لوکس با بهترین قیمت و کیفیت و ارسال به سراسر کشور می باشد.
تولیدات فلزی ما شامل طراحی و ساخت هر گونه سازه فلزی ساختمانی و ساخت درب و پنجره های معمولی، دوجداره، نرده فلزی و فرفورژه، انواع چهار چوب های فلزی در ابعاد و اشکال مختلف می باشد.
مشاوره در مورد انتخاب درب فلزی برای درب حیاط ، پارکینگ و تهیه آن دیگر دردسر نیست. مجموعه فانوس مشاور رایگان و تولید کننده انواع درب فلزی ورودی ساختمان می باشد.

انواع درب های فلزی

درب های فلزی شامل طیف گسترده ای از درب های ورودی ساختمان می باشد که کاربرد های فراوانی دارد از جمله می توان به ای موارد  اشاره نمود.